יום רביעי, 3 ביולי 2013

"לרכוב לאיבוד" בתל אביב


אחת ההנאות שפיתחתי לעצמי עם המעבר לאופניים חשמליים NEO הינה שיטוט בעיר תל אביב ללא מטרה וללא כיוון מוגדר (בסוף תמיד אני בחוף הים).

ההנאה גדולה פי כמה ביום שבת מוקדם בבוקר כאשר העיר רגועה הרחובות והשדרות כמעט ריקים ואינני לחוץ להגיע בזמן לאף מקום, רק אני NEO  והעיר.

ללא צורך בתיכנון מוקדם, ללא צורך בלשמור כוחות לחזרה (אני עם אופניים חשמליים. זוכרים?) עם יכולת להגיע לכל מקום ופינה בכרך האורבני, פשוט רוכב לאיבוד ברחובות הקטנים ונותן לעצמי להרגיש את הרוגע של העיר, להיות תייר בתל אביב, לראות את הבתים הישנים ואת אלו שופצו לתפארת לחוש את העבר המפואר המתחדש.

  


עצירה מזדמנת בבית קפה שכונתי שפתח את שעריו נותנת עוד הזדמנות נפלאה להיות עם עצמי ולחוש את הסביבה.
וקיימות אפשרויות נוספות, 






 

רכיבה רגועה מתל ברוך ועד בואכה בת ים ביחד עם אלפי הרצים, ההולכים, המטיילים עם הכלבים ועם משכימי הקום הרוחצים בים  ביחד עם רוח נעימה מהים הממלאת את הגוף באנרגיה ורוח טובה ממש מילוי מצברים לקראת השבוע שיבוא.

 







רכיבה לאורך הירקון מאזור עתידים עד לים (שפך הירקון-רידינג) בגדה השמאלית ואותה דרך חזרה בגדה הימנית עם הספורטאי הממלאים את הספורטק או רוכבי האופניים המדוושים במרץ ומעלים דופק גם למי שבסביבה.

אפשרות אחרת לפנות לכיוון דרום דרך השדרות להכנס ברחובות הצרים של תל אביב הישנה להתרשם מהעבר וההוה המשולבים יחד, בשיחזור והשיפוץ של בניני תל אביב הקטנה, לחלוף ליד בעלי הכלבים שהשכימו קום לעבודת "טיול הבוקר" תוך שהם לוגמים מכוס הקפה שהביאו מהבית ואו קנו ב"קיוסק" השכונתי.





 

העיר מפתיעה גם בשעות הערב והלילה, ישנו קסם במעבר מהיום לערב ובהשתלטות האנרגיה העירונית על הלילה, רכיבה לאורך החוף בשעת הערב דרך נמל תל אביבנותנת אפשרות לחזות בתמונת הכרך האורבני המשולב באור.






אין כיף גדול מזה.







 
 

טווח הנסיעה הגדול (עד 100 ק"מ באופני NEO)הופך את האופניים החשמליים לאלטרנטיבה היחידה כמעט ל"תיירות מקומית" ברחבי הערים.
מכיוון ששבילי אופניים הם מצרך יקר ברוב ערי ישראל נשמח אם תעלו את חוויותיכם ותמונותיכם מרכיבת אופניים עירונית וכן אם תפרסמו עדכונים לגבי שבילים עירוניים חדשים.

יש לכם עדכונים על ערים נוספות שהצטרפו ליצירת שבילים עירוניים חדשים? או המלצות על מסלולי אופניים עירוניים? שלחו לנו. נשמח לפרסם אותם.


NEO  מובילים את תרבות הרכיבה העירונית.

לאתר שלנו












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה