יום רביעי, 5 ביוני 2013

ברכבת לחיפה - עם אופני NEO

החלטנו לאתגר את עצמינו ולהגיע לפגישתנו בחיפה עם האופניים. מכיוון שאנחנו מגיעים מרמת גן, נעזרנו ברכבת ישראל כדי להגיע מרמת גן לחיפה. מתחיל להשמע לכם כמו השאלות בחשבון - רכבת יוצאת מרמת גן בשעה... מתי היא תגיע לחיפה?

יצאנו (דני ורמי ) ממשרדינו  רכובים על 2 זוגות אופניים חשמליים של neo לעבר תחת רכבת מרכז (סבידור) ע"מ לעלות על הרכבת הישירה לחיפה היוצאת בשעה 13:00.
הכניסה לתחנה (דרך גשר הבורסה) הייתה חלקה ונוחה כמו גם קניית כרטיסי נסיעה הלוך ושוב  (55 ₪ ) ובהמשך עם המעלית לרציף 2

רציף 2 מחכים לרכבת שתגיע מהדרום

השעה אחת הרכבת צריכה להגיע

הרכבת הגיעה (איחור של 2 דקות) והעליה לקרון האופניים (מסומן כהלכה) קלה ומהירה.
אנו בדרכינו לחיפה.

בקרון עם האופניים

במשך השיחה ניהלנו שיחה מקצועית עם הקונדוקטור שגר בנהריה ועדכן אותנו שנושא הנסיעה עם האופניים ברכבת מתפתח מבחינת המשתמשים בקצב מהיר.

כך הגענו לאחר 50 דקות לחיפה רגועים ושלווים.

היציאה מתחנת השמונה חלקה ואנחנו בעיר התחתית של חיפה.

למרות שאין שום תשתית לאופניים באזור (עיריית חיפה לתשומת ליבכם) רכבנו בנוחות על מדרכות ובכבישים צדדיים.
הגענו לפגישה בזמן, אך בגלל שהפכנו אטרקציה במשרדים שבה התקיימה הפגישה נאלצנו להסביר ולתת לסקרנים נסיעות כיף כהקדמה ובעקבות כך הפגישה התארכה.

עם סיום הפגישה רכבנו להנאתנו חזרה לתחנת השמונה וגם כן הקונדוקטור/שומר פתח בנחמדות את המעבר המיוחד (שלא דרך מעברי הכירטוס) ע"מ שנוכל להיכנס ואנו מחכים על הרציף לרכבת לת"א.

ממתינים שהרכבת הפרברית תוריד את הנוסעים ותפנה את הרציף לרכבת לת"א.

הגענו בחזרה למשרד. השעה כמעט חמש ומעט תובנות מההרפתקה:

• הנסיעה ברכבת (לפי ניסיוננו הקצר) עם אופניים נוחה קלה ומהירה (השעות שבה נסענו אינן שעות לחץ)
  • תשתית התחנות מאפשרת שילוב אופניים בנסיעה ברכבת.
  • נושא שילוב נסיעה בין עירונית ברכבת עם נסיעה עירונית באופניים חשמליים הינו שילב מנצח.
  • אנו מזמינים אתכם לבחון את הנושא ולדווח על הניסיון.
  • יש הרבה מה לשפר אבל הכיוון חיובי.